Fundacja Gospodarcza
Firmy w GIP

O miejsce w Gdyńskim Inkubatorze Przedsiębiorczości mogą ubiegać się firmy działające nie dłużej niż dwa lata oraz osoby, które chcą założyć własną działalność. W Inkubatorze firmy mogą rozwijać się maksymalnie przez trzy lata. Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdują się na stronie http://www.inkubator-gdynia.pl/oferta-GIP.html

 

Młodzi stażem przedsiębiorcy mają do wyboru nowoczesne biura o powierzchni od 14,65 do 30,02 m kw. lub biurowe powierzchnie otwarte tzw. open space. Jest też możliwość skorzystania z wirtualnego biura. Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości to nie tylko atrakcyjne biura wynajmowane na preferencyjnych warunkach. Najemcy GIP korzystają też z pomocy doświadczonych doradców i trenerów z różnych dziedzin, wspierających rozwój przedsiębiorczości oraz rozwój osobisty właścicieli i pracowników firm. Realizacja tych usług odbywa się w ramach Multimedialnego Centrum Rozwoju. Dysponujemy również biblioteczką dla przedsiębiorców, zawierającą podręczniki z dziedziny przedsiębiorczości,  innowacyjności firm i zarządzania, czasopisma branżowe oraz specjalistyczne programy komputerowe. Multimedialne Centrum Rozwoju jest także miejscem spotkań dla najemców GIP.

 

Rekrutacja firm innowacyjnych, ubiegających się o przyjęcie do Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości, rozpoczęła się w grudniu 2014 r. W 2015 r. do Fundacji Gospodarczej wpłynęło 67 wniosków. W spotkaniach w ramach drugiego etapu rekrutacji udział wzięło 59 firm lub osób zainteresowanych korzystaniem z usług GIP. W okresie tym Rada Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości zapoznała się z 53 wnioskami i wydała opinie w zakresie innowacyjności przedsięwzięć. 45 wniosków zostało zaopiniowanych pozytywnie i 8 negatywnie. W 2015 r. zawarto 31 umów w zakresie wynajmu powierzchni, 2 umowy wynajmu biurka w strefie open space oraz 5 umów w zakresie wirtualnego biura.

 

W I połowie 2016 r. do Fundacji Gospodarczej wpłynęło 15 wniosków o przyjęcie do Gdyńskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Rada GIP wydała 12 opinii dotyczących innowacyjności firm. 8 firm otrzymało opinię pozytywną, a 4 przedsiębiorstwa ocenę negatywną. Zawarto 7 umów w zakresie wynajmu powierzchni w GIP, 1 umowę wynajmu biurka w strefie open space (kontynuacja współpracy z 2015 r.) oraz 2 umowy w zakresie wirtualnego biura.

 

Serdecznie zapraszamy zainteresowanych współpracą przedsiębiorców, spełniających kryteria rekrutacji. Przypominamy, że liczba miejsc w inkubatorze jest ograniczona.

 


Firma istnieje na rynku od marca 2014 roku.   Podstawowym aspektem naszej działalności są szkolenia i wsparcie w zakresie przedsiębiorczości. Szkolimy i doradzamy, między innymi, w zakresie tworzenia biznes planów, strategii marketingowej, profesjonalnej obsługi klienta czy zakładania działalności gospodarczej. Pomagamy w znajdowaniu źródeł finansowania planowanych przedsięwzięć.

Zapraszamy wszystkich, którzy mają pomysł na firmę. Pomożemy go zrealizować, rozpoczynając od napisania biznes planu, znalezienia źródeł finansowania, opracowania strategii marketingowej i na koniec stworzenia całościowej, spójnej identyfikacji wizualnej firmy. Każdy z tych elementów oferujemy też oddzielnie.

Jako właścicielka firmy, korzystając ze swojego ponad dwudziestoletniego doświadczenia trenerskiego i praktyki jako przedsiębiorca, oferuję też usługi w zakresie mentoringu i coachingu biznesowego.

W zakresie tworzenia spójnych identyfikacji wizualnych bazujemy na współpracy z grafikiem, który stworzył już blisko dwieście projektów logotypów i setki elementów identyfikacji wizualnej firm oraz instytucji. Były to zarówno projekty dla małych, nowo powstających firm jak i dla dużych, istniejących już od lat instytucji, firm czy organizacji takich jak: Urząd Miasta w Gdyni, Nagroda Literacka Gdynia, Morski Instytut Rybacki w Gdyni, Fundacja Gospodarcza, Bałtycka Agencja Rozwoju Regionalnego oraz Unresistable shoes, As-tech Solution S.C. i wielu innych.

Identyfikację wizualna firmy rozumiemy bardzo szeroko nie ograniczając się tylko do stworzenia znaku i elementów promocyjnych. Wspomagamy także tworzenie wnętrz spójnych
z identyfikacją wizualną firmy i wspomagających  budowanie ich jednolitego i czytelnego wizerunku. Niezmierne istotnym aspektem naszej działalności jest też tworzenie stron internetowych
o graficznie wyrazie w pełni tożsamym z identyfikacja firmy. Przy tworzeniu i kreowaniu naszych projektów towarzyszy nam zawsze maksyma Alberta Einsteina:

"Wszystko trzeba robić tak prosto, jak to jest tylko możliwe, ale nie prościej."

 

To co robimy, to nie tylko nasza pasja, to nasz sposób na życie, dlatego gwarantujemy pełne zaangażowanie w pracę i pewność, że to co robimy, robione jest najlepiej, jak to  jest tylko dla nas możliwe :)

 

 

studio@zinkstudio.pl | www.zinkstudio.pl | trener@zinkstudio.pl


Gabinet psychologiczny SUKURS

W naszej ofercie znajdą Państwo szeroki zakres pomocy psychologicznej w formie:

· porad psychologicznych

· terapii

· coachingu osobistego

· porad on-line

· porad w języku niemieckim

· wizyt domowych

a także: 

· coaching biznesowy

· szeroki wachlarz szkoleń.

 

Zapraszamy do telefonicznego kontaktu i umówienia wizyty w Gdyni, Gdańsku lub u klienta w domu lub firmie.

 

ul Olimpijska 2, pok 111 na I piętrze, Gdynia

ul. Arkońska 29A, na I piętrze, Gdańsk (poniedziałki)

tel.: +48 602 185 217

info@annastankiewicz.pl

www.annastankiewicz.pl


Bałtycka Agencja Obrotu Energią Sp. z o.o. oferuje swoim klientom wsparcie we wszystkich obszarach związanych z  poborem energii elektrycznej i gazu sieciowego . Dzięki kompleksowemu podejściu nasi doradcy pomogą w optymalizacji wszystkich kosztów energii  i gazu zarówno związanych z usługą dystrybucji jak i zakupem,bez względu na wielkość i obszar działania - to nasza gwarancja  satysfakcji.
Jesteśmy do dyspozycji zawsze kiedy nas potrzebujesz,  na infolinii, poprzez internet, w Twojej firmie lub Twoim domu.

Odwiedź nas na www.baoe.pl 
tel.818 200 817

Legal Geek to nowoczesna firma prawnicza świadcząca usługi doradcze dla przedsiębiorców, zwłaszcza dla sektora IT, e-commerce i branży kreatywnej. Zapewniamy wyspecjalizowaną obsługę prawną, polegającą m.in. na rozwiązywaniu bieżących problemów prawnych przedsiębiorców, przygotowywaniu umowy czy opracowywaniu regulaminów dla sklepów i serwisów internetowych. Celem Legal Geeka jest przedstawianie prawa w przejrzysty i zrozumiały sposób czego wyraz dajemy na naszym firmowym blogu. Współpracując z Klientami unikamy sztucznego dystansu. Jesteśmy zdania, że prawnik jest partnerem biznesu, a właściwie stosowane prawo - narzędziem jego rozwoju.

 

LegalGeek.pl

 

tel. + 48 503 811 924


Pracownia 111

Zespół ambitnych architektów, specjalizujących się w projektowaniu indywidualnej architektury wysokiej jakości. Pracownia 111 nie stroni od awangardy i odważnej kompozycji, ale nie uczestniczy w procesach sponsorowanej degradacji przestrzeni.
 
BeIN.vision
Architektura to realizacja, a nie wizualizacja. W dobie kultury obrazkowej nie ma jednak mowy o sprzedaży konceptu, projektu lub produktu bez skutecznego przekazu wizualnego. Odpowiedzią na rewolucyjne zmiany w dziedzinie technik wizualnych jest BeIN.vision. Pod tą marką architekci i artyści 3D z Pracowni 111 przenoszą swoją pasję i wiedzę do świata rzeczywistości wirtualnej (VR), redefiniując pojęcie jakości i realizmu sztuce wizualizacji przestrzeni.
 
BeIN.vision jest kilkukomponentowym produktem z pogranicza architektury i IT, umożliwiającym odbywanie samodzielnych, niereżyserowanych, wirtualnych spacerów w technologii VR. W jego skład wchodzą: indywidualnie opracowana scena architektoniczna (software) oraz stanowisko VR, umożliwiające intuicyjne poruszanie się w rzeczywistości wirtualnej (hardware). BeIN.vision otwiera nową przestrzeń doznań, łącząc wysoką jakość architektoniczną z rozrywką i silnym oddziaływaniem marketingowym.

 

PRACOWNIA 111
Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Olimpijska 2 pok. 215
81-538 Gdynia
tel. 666 03 05 06
e-mail: kontakt@pracownia111.pl
www.pracownia111.pl

 

BeIN.vision
Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Olimpijska 2 pok. 215
81-538 Gdynia
tel. 666 03 05 06
e-mail: hello@bein.vision
www.bein.vision


Seofabryka proponuje swoim klientom w pełni automatyzowaną e-usługę pozycjonowania serwisów i stron www w wyszukiwarkach internetowych. Usługa jest alternatywą dla popularnej na rynku usług e-commerce usługi pozycjonowania stron internetowych. Dzięki e-usłudze automatycznego pozycjonowania klient może osiągać coraz lepsze pozycje w wyszukiwarkach w dużo korzystniejszej cenie niż w przypadku pozycjonowania ręcznego.

 

 

 

 

Seofabryka Sp. z o.o.
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
NIP: 5862298112
Regon: 361825927
KRS: 0000563978
mail: biuro@seofabryka.pl
tel. (58) 58 58 701


 

PM4PROJECTS jest firmą działającą w szeroko rozumianej branży doradztwa biznesowego, specjalizującą się w finansowaniu i realizacji projektów B+R i innowacyjnych oraz wdrażaniu efektów tych projektów na rynek. Firma posiada bogate doświadczenie w zakresie oferowanych usług podparte wieloma projektami realizowanymi w jednostkach B+R na uczelniach, w grupie kapitałowej w sektorze energetycznym a także w ramach programów akceleracyjnych i inkubacyjnych, przez które pomaga przejść klientom w fazie start-up.

 

Zakres działalności obejmuje kompleksowe wsparcie klienta od prac koncepcyjnych nad innowacyjnym pomysłem, przez modelowanie biznesowe (w tym tworzenie profesjonalnych teaserów inwestycyjnych, biznesplanów, prezentacji) w kierunku przekształcenia pomysłu w projekt, kończąc na tworzeniu strategii komercjalizacji uwzględniającej specyfikę konkretnego rynku w tym również znalezienie odpowiedniego partnera dla fazy B+R i/lub wdrożenia (także przygotowanie materiałów dla inwestorów, identyfikacja odpowiedniego źródła finansowania i tworzenie wniosku o dofinansowanie). Oprócz kwestii typowo biznesowych, cały proces może być wsparty na życzenie klienta doradztwem prawnym w zakresie ochrony własności intelektualnej.

 

Zespół, oprócz niezwykle cennego doświadczenia zawodowego posiada również twarde kwalifikacje w postaci certyfikacji w obszarze zarządzania projektami (Prince2®Practitioner, Akademia PMP).

 

Obecnie realizowane projekty doradcze dotyczą m.in.: kompleksowego systemu IT dla energetyki wiatrowej, wykorzystania technologii druku 3D w medycynie oraz tzw. biotechnologii czerwonej. Wszystkie te projekty zakładają, oprócz wdrożenia w Polsce, również wejście na rynki zagranicznej, w której to internacjonalizacji wsparcia również udziela PM4PROJECTS.

 

www: pm4projects.eu

e-mail: office@pm4projects.eu

Facebook: https://www.facebook.com/pm4projects

Adres: Gdynia, ul. Olimpijska 2, pokój 206

 


 

Kancelaria Prawa Sportowego Artur Fal

 

Kancelaria oferuje kompleksową obsługę sportowców i klubów sportowych w zakresie:

 

  • Sporządzania/opiniowania umów
  • Obsługi transferów i zmian przynależności klubowych
  • Kompleksowej obsługi prawnej klubów sportowych
  • Egzekwowania i reprezentacji przy roszczeniach odszkodowawczych
  • Pomocy prawnej w zakresie podatkowym oraz ubezpieczeniowym
  • Pomocy prawnej w sprawach dyscyplinarnych oraz o naruszenie przepisów antydopingowych
  • Współpracy z podmiotami obsługującymi sportowców na terenie całej Unii Europejskiej
  • Ochrony dóbr osobistych, wizerunku i własności intelektualnej
  • Reprezentacji przed sądami powszechnymi oraz sądami arbitrażowymi, m.in. Trybunałem Arbitrażowym do spraw Sportu przy PKOl i Tribunal Arbitral du Sport w Lozannie

e-mail: kontakt@lexsport.pl

www: www.lexsport.pl

tel:  507117888

 


 

Działamy na rynku od 2013 jako biuro projektowo-konstrukcyjne związane z branżą automatyki i elektrotechniki.

 

Świadczymy usługi w zakresie:

 

- opracowywania projektów budowlanych i wykonawczych branży elektrycznej i teletechnicznej,

- projektowania układów sterowania i zasilania,

- prefabrykacji szaf zasilająco-sterowniczych,

- tworzenia oprogramowania,

- tworzenia dokumentacji techniczno-rozruchowej,

- uruchomienia, ekspertyzy, serwisowanie i modernizacje.

 

STANPIO
ul. Olimpijska 2 pok. 114
81-538 Gdynia

info@stanpio.pl
58 719-32-37

 



epoka24 sp. z o.o. to firma działająca w obszarze wsparcia nowoczesnej, mobilnej obsługi klienta masowego, założona przez praktyków obsługi klienta indywidualnego, posiadających doświadczenie w różnych przedsiębiorstwach i branżach, rozumiejących potrzeby klienta oraz znających możliwości i ograniczenia firm i organizacji, które taką obsługę oferują.

Firma zajmuje się tworzeniem rozwiązań i aplikacji umożliwiających sprawną i efektywną obsługę tzw. odbiorców masowych, z wykorzystaniem technologii mobilnych, w dopasowaniu do systemów i procesów wspierających obsługę klienta.


Nasza oferta adresowana jest zarówno do firm świadczących różnego rodzaju usługi w modelu opłat cyklicznych (DOSTAWCY), jak i klientów końcowych (UŻYTKOWNICY) korzystających z tych usług.

Obsługa klienta w oparciu o aplikację mobilną epoka24 gwarantuje DOSTAWCY usług znaczącą obniżkę kosztów w stosunku do modelu tradycyjnego (ponad 50% - do weryfikacji w ramach wspólnie przygotowanego, szczegółowego biznes case’u), przy jednoczesnej poprawie istotnych parametrów jakościowych (wyższy poziom satysfakcji klienta z obsługi, ograniczenie poziomu reklamacji, itp.)

Z perspektywy UŻYTKOWNIKA rozwiązanie epoka24 to przede wszystkim łatwość i wygoda w obsłudze płatności za rachunki i opłaty cykliczne – aplikacja umożliwia nie tylko ich gromadzenie w jednym miejscu, ale także bieżące monitorowanie należnych płatności oraz realizację tych płatności z poziomu urządzenia mobilnego. Dodatkowo – w zależności od możliwości oferowanych przez konkretnego DOSTAWCĘ – aplikacja umożliwia szybki dostęp do dedykowanych eBOK, możliwość składania reklamacji oraz zawierania umów.


Rozwiązanie epoka24 to system bezpieczny, wykorzystujący sprawdzone rozwiązania i usługi technologiczne oferowane przez Krajową Izbę Rozliczeniową SA, instytucję infrastruktury polskiego sektora bankowego, odpowiedzialną za bezpieczny i prawidłowy przebieg rozliczeń międzybankowych oraz za niezawodną elektroniczną wymianę informacji w tym obszarze.


epoka24
to nowoczesna, prosta i łatwa w obsłudze aplikacja mobilna, umożliwiające UŻYTKOWNIKOWI obsługę rachunków i płatności, wystawianych przez różnych DOSTAWCÓW (telefonia, tvk, prąd, gaz, ubezpieczenia, inne opłaty cykliczne), w tym:

 

  • monitorowanie bieżących statusów rachunków (powiadomienia)
  • opłacanie rachunków z poziomu urządzenia mobilnego (Paybynet)
  • zgłaszanie reklamacji i zapytań do DOSTAWCY,
    w szczególności reklamacji dotyczących konkretnych faktur
  • przesyłanie i odbieranie różnych dokumentów pomiędzy DOSTAWCĄ a UŻYTKOWNIKIEM (faktury, potwierdzenia, reklamacje, oferty, itp.)
  • ułatwiony dostęp UŻYTKOWNIKA do dedykowanych rozwiązań typu eBOK
    (=> wejście „na skróty” do elektronicznego Biura Obsługi Klienta)
  • administrowanie i aktualizacja danych osobowych UŻYTKOWNIKA,
    istotnych z punktu widzenia oferowanych usług i zawartych umów

www.epoka24.com
kontakt: joanna.prus@epoka24.com

 


 

 

Firma Good Time zajmuje się profesjonalnym elektronicznym pomiarem czasu, bez którego żadna impreza sportowa o wysokiej randze nie może się obejść. Posiadamy bogate doświadczenie, które zdobyliśmy podczas ponad 10 letniej obecności na rynku. Przez ten czas zaufało nam wielu organizatorów, z którymi z roku na rok współpracujemy przy kolejnych edycjach zawodów. Liczba imprez obsługiwanych przez Good Time ciągle rośnie, a my wciąż udoskonalamy naszą ofertę.

 

 

Ponadto od wielu lat jesteśmy związani ze sportem, najpierw sami startowaliśmy w zawodach, a następnie zaczęliśmy je organizować. Na początku były to małe lokalne imprezy na terenie Pomorza, ale już wtedy pojawiły się pierwsze problemy. Zadaliśmy sobie dwa pytania:  

  • Jak usprawnić procedurę zapisów zawodników?
  • Jak sprawić, aby biuro zawodów działało wydajniej?

Stworzyliśmy wtedy serwis Elektroniczne Zapisy, który okazał się odpowiedzią na nasze problemy i nieocenionym narzędziem łączącym nas – organizatorów i zawodników.

Dość szybko zrozumieliśmy, że ten serwis do prowadzenia zapisów on-line może posłużyć również innym organizatorom, usprawnić ich pracę i zminimalizować koszty.

 

Elektroniczne Zapisy to bezpłatny i sprawdzony serwis, dzięki któremu każdy organizator może po założeniu konta samemu poprowadzić zapisy, a każdy zawodnik może bez przeszkód zaznaczyć chęć udziału w danej imprezie i bezpiecznie uiścić opłatę startową.


Dane kontaktowe:

Good-Time p.106

e.biuro@good-time.pl

t. 519-121-199

 


 

 

PROJEKTOWNIA

projektowanie | modernizacja | wyposażenie sklepów

 

Specjalizujemy się w projektowaniu obiektów handlowych różnych branż. Od 10 lat wymyślamy, projektujemy, wyposażamy, koordynujemy tworzenie wnętrz komercyjnych. Modernizujemy i unowocześniamy istniejące lokale, poprawiamy wygląd, funkcjonalność, doradzamy jak poprawnie ustawić towar i poprawić wyniki sprzedaży. Nasze doświadczenie, wiedza, umiejętności poparte ponad 1000 wdrożonych projektów w całej Polsce. Dzięki współpracy z dużymi firmami i sieciami handlowymi zdobyliśmy doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego, opracowaniu koncepcji wizerunku marki poprzez szczegółowe projekty mebli i księgi standardów. Działamy na terenie całej Europy.

 

 

 

 

 

 

 

W ofercie:

- inwentaryzacja lokali

- projekty technologiczne sklepów 2D uwzględniające rozwiązania systemowe producentów

- uzgodnienie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higieniczno-sanitarnych

- rozmieszczenie stref sprzedaży zgodnie z zasadami merchandisingu

- projektowanie mebli dopasowane do specyfiki prowadzonej działalności

- wizualizacje 3D, dobór kolorystyki, materiałów, oświetlenia

- przygotowanie identyfikacji wizualnej zewnętrznej i wewnętrznej lokalu

- księgi standardów dla klientów sieciowych

- rysunki wykonawcze mebli

- koordynacja projektu – harmonogram prac na poszczególne etapy inwestycji

- nadzór autorski – obecność na wszystkich kluczowych etapach inwestycji

- wyposażenie lokalu - realizacja inwestycji pod klucz

 

Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Olimpijska 2 pok. 136
81-538 Gdynia
tel. +48 503 700 440
e-mail: info@projekty-sklepow.pl

projekty-sklepow.pl

 


 

Firma Analytical Solutions Sp. z o.o. powstała w 2015 roku. W zakresie realizowanych projektów bazuje na rozwiązaniach z zakresu BI, OSINT oraz MI (Map Intelligence). Podstawowym atutem działalności jest połączenie unikalnego doświadczenia analitycznego pracowników z doświadczeniem zespołu informatycznego. Obecny zakres realizowanych przez naszą firmę projektów dotyczy między innymi wdrażania rozwiązań analitycznych od pracy na danych źródłowych, poprzez analizę potrzeb, doradztwo , szkolenia i rozwój oprogramowania uwzględniającego specyficzne potrzeby naszych klientów. Firma zatrudnia kadrę specjalistów z zakresu Bezpieczeństwa, Analizy Danych, OSINT, MI, Informatyki, współpracujących ze sobą, w celu powiększenia użyteczności realizowanych produktów informatycznych na różnych płaszczyznach. Pracownicy Analytical Solutions posiadają wyższe wykształcenie kierunkowe, poparte szkoleniami, wieloma certyfikatami oraz nagrodami za osiągnięcia w reprezentowanej dziedzinie.

Kontakt:
Analytical Solutions Sp. z o. o.
ul. Olimpijska 2                                                                                
81-538 Gdynia                                                                    
tel. +48 690 003 556
office@intelligence.com.pl
www.intelligence.com.pl

 


 

Gonito to firma oferująca kompleksową obsługę procesu sprzedaży na największej europejskiej platformie handlowej. Naszym klientom zapewniamy wsparcie we wszystkich obszarach związanych z prowadzeniem sprzedaży za pośrednictwem platformy Amazon.
 
Oferta Gonito skierowana jest do sklepów internetowych, dystrybutorów oraz importerów ze wszystkich branż.
 
 
 
 
 
Oferta Gonito:
 
1) proces weryfikacji i rejestracji klienta na platformie
2) doradztwo w zakresie zamieszczenia oferty
3) wielojęzykowa obsługa kupujących w języku angielskim niemieckim, francuskim, włoskim i hiszpańskim,
4) administracja konta (obsługa płatności, wymian, reklamacji, rozwiązywanie sporów konsumenckich)
5) badanie satysfakcji kupujących i dbałość o właściwe statystyki konta
 

Proponujemy rozliczenie w systemie prowizyjnym oparte wyłącznie na zrealizowanej sprzedaży. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat, zaś cena proponowanych przez nas usług jest zawarta w stałej prowizji od przychodu ze sprzedaży na platformie Amazon.


Gonito rozwija również szereg aplikacji wspierających proces sprzedaży Partnerów.
 
Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia możliwości współpracy.
 
 

Dane Kontaktowe:

 
Gonito Sp. z o.o.
Gdyński Inkubator Przedsiębiorczości
ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
tel. 600 709 203
 

Fabryka Przestrzeni s.c. – pracownia planowania przestrzennego i urbanistyki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

FIBARO umożliwia bezinwazyjną instalację. Już nie musisz kłaść setek metrów czy kilometrów kabli. Nasze zminiaturyzowane moduły instaluje się w dowolnej puszce podtynkowej za włącznik np: światła, rolety, itd. i działają w każdej instalacji.

Jako jedyny na rynku, w instalacjach bez przewodu neutralnego (starego typu) potrafi sterować oświetleniem typu LED, czy świetlówkami.
Nie „łączy” się trwale z infrastrukturą. Robisz remont mieszkania, burzysz ściany i zmieniasz koncepcje, nie przejmuj się, wyjmij moduł ze ściany i zainstaluj w nowym położeniu. Dzięki sieci mesh, nowy moduł odświeży swoje położenie i będzie dalej współpracował z pozostałymi elementami systemu.


Sam sprawdza i monitoruje stan poszczególnych urządzeń, a w razie potrzeby informuje Ciebie o wystąpieniu zdarzenia. Jako jedyny na rynku zna dokładne położenie otwarcia rolety, markizy, itp. Automatycznie się uaktualnia. Sam robi kopie zapasowe ustawień na zewnętrzne serwery. Elementy zasilane bateryjnie ze sporym wyprzedzeniem zaczną przypominać się o wymianie baterii. Gdy wyjedziesz na urlop i zapomnisz wyłączyć ogrzewanie, FIBARO wyśle wiadomość z pytaniem, czy ma to zrobić za Ciebie.

 

Kontakt:

 

ul. Olimpijska 2
81-538 Gdynia
pokój 116

MACIEJ KRUFCZYK
tel.: 535 305 511
m.krufczyk@fibaro.com

PRZEMYSŁAW SKIBA
tel.:533 307 999
p.skiba@fibaro.com
 


Partnerzy
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013