Fundacja Gospodarcza
Oferta GIP

 

 

Jeżeli prowadzisz firmę innowacyjną krócej niż 2 lata lub zamierzasz ją założyć możesz dołączyć do GIP. Sprawdź jak rozumiemy INNOWACYJNOŚĆ

 

 

 

Nasza cała OFERTA w skrócie 

 

Zasady REKRUTACJI

 

 

 

 

Wynajem biura miesięcznie:

 

Stawki w roku 2016 wynoszą 12 zł/m2 + 6 zł/m2  za części wspólne + koszty eksploatacyjne (co, energia elektryczna, monitoring,  utrzymanie czystości, telefon) rozliczane na podstawie faktur dostawców

 

Korzystanie z urządzeń biurowych i sal konferencyjnych będzie możliwe zgodnie z

odrębnym cennikiem; przy zastosowaniu preferencyjnych stawek dla firm GIP

 

Dostępne powierzchnie biurowe:

 

1 PIĘTRO:                                                            2 PIĘTRO:

 

Biuro m2            Biuro m2  
L1-06 29,99       L2-05 19,13  
L1-07 14,73       L2-06 29,86  
L1-08 14,71       L2-07 30,02  
L1-09 14,65       L2-08 14,49  
L1-10 14,65       L2-09 14,55  
L1-11 14,73       L2-10 14,65  
L1-14 24,95       L2-13 24,85  
L1-15 21,32       L2-14 21,33  
L1-16 28,70       L2-15 28,87  
L1-17 21,58       L2-16 21,63  
L1-27 22,53       L2-22 19,29  
L1-28 22,05       L2-23 22,51  
L1-29 19,35       L2-24 22,56  
L1-32 29,78       L2-25 22,49  
L1-33 22,11       L2-26 22,54  
L1-34 21,99       L2-27 22,11  
L1-35 22,07       L2-28

19,86

 
L1-36 18,62       L2-31  29,82  
          L2-32 22,11  
          L2-33 22,14  
          L2-34 22,12  
          L2-35 18,63  


 

UMOWA NAJMU

 

Załącznik_1

Załącznik_2

Załącznik_3

 


 

1. jedno biurko na stałe miesięcznie - ustalane indywidualnie

 

2. pakiety godzinowe:

  • 20 godzin - 60 zł
  • 50 godzin - 150 zł
  • 110 godzin - 300 zł

 

UMOWA NAJMU OPEN SPACE


 


 

Wybierz Pakiet podstawowy z dowolną ilością (lub brakiem) usług dodatkowych:

 

Pakiet podstawowy, za kwotę 80 PLN netto/miesiąc, obejmuje:

 

a. używanie adresu siedziby GIP dla celów rejestracji firmy Klienta oraz dla celów korespondencyjnych;

 

b. zamieszczenie wizytówki firmy Klienta na stronie internetowej GIP;

 

c. dostęp do usług Multimedialnego Centrum Rozwoju oraz Ośrodka Wspierania Innowacji;

 

d. odbiór korespondencji przychodzącej doręczonej do GIP.

 

 

W ramach Usług dodatkowych GIP zapewnia Klientowi:

  • dostęp do skrzynki pocztowej za cenę 10 PLN netto/miesiąc;
  • wysyłanie dostarczonej korespondencji wychodzącej. Cena usługi wynosi 10 PLN netto/miesiąc, koszt opłat pocztowych pokrywa Klient;
  • informowanie Klienta o doręczonych przesyłkach lub awizach na adres e-mail. Cena usługi wynosi 10 PLN/miesiąc;
  • korzystanie z sali spotkań biznesowych, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Cena usługi wynosi 10 PLN netto/godzinę;
  • korzystanie z urządzeń biurowych zgodnie z odrębnym cennikiem;
  • korzystanie z sal konferencyjnych zgodnie z odrębnym cennikiem.

 

UMOWA USŁUG WIRTUALNEGO BIURA

 

 

 

Wypełnij 

 

 

Pozostałe dokumenty:

 

II_etap_rekrutacji

Regulamin_GIP

Regulamin porządkowy_GIP

Cennik_GIP

MCR 

 

 

 

 

Do Państwa dyspozycji oddajemy dwie klimatyzowane, wielofunkcyjne sale konferencyjne oraz jedną salę komputerową. Funkcjonalnie urządzone sale wyposażone są w nowoczesny sprzęt konferencyjny lub komputerowy oraz bezprzewodowy Internet. Sale stwarzają dogodne warunki pracy w atmosferze spokoju i komfortu.

Sale szczególnie polecamy przy organizacji: konferencji, szkoleń, spotkań, prowadzenia rekrutacji, prezentacji usług itp.

Zapraszamy do zapoznania się ze specyfikacją sal:

Sala konferencyjna A

 

  • 70 m2 powierzchni
  • 45 miejsc siedzących – wygodne krzesła konferencyjne z pulpitem
  • biurko
  • rzutnik multimedialny
  • ekran do rzutnika
  • klimatyzacja
  • mównica z mikrofonem

 

 

Sala konferencyjna B

 

  • 70 m2 powierzchni
  • 28 miejsc siedzących – fotele obrotowe ze skórzanym obiciem
  • 12 stołów
  • rzutnik multimedialny
  • ekran do rzutnika
  • klimatyzacja

 

 

Sale konferencyjne A i B można połączyć, umożliwiając zorganizowanie wydarzenia dla większej liczby osób.

 

 

Sala komputerowa C

 

  • 48 m2 powierzchni
  • 12 stanowisk komputerowych
  • tablica interaktywna
  • rzutnik multimedialny
  • klimatyzacja
  • wentylacja

 

 

Dodatkowo istnieje możliwość wynajęcia sprzętu:

 

  • flipchart
  • nagłośnienie

 

 

Istnieje możliwość zamówienia cateringu (przerwy kawowe/ przerwa obiadowa) w znajdującej się na terenie obiektu Restauracji ON/OFF. W celu ustalenia szczegółów w zakresie usług gastronomicznych prosimy o kontakt pod numerem tel. 48 607 33 44 66 lub za pomocą poczty
e-mail: kontakt@restauracjaonoff.pl



Istnieje również możliwość skorzystania z szatni.
 
Cena wynajmu dla podmiotów zewnętrznych jednej sali konferencyjnej tj. sali A lub sali B to 50 zł netto za 1 godz.
W przypadku wynajmu obu sal łącznie koszt 1 godz. wynajmu wynosi 100 zł netto.
Minimalny czas wynajmu to 1 godz., koszt liczony jest w odniesieniu do każdej rozpoczynającej się godz. wynajmu.

Cena wynajmu sali komputerowej C dla podmiotów zewnętrznych to 80 zł netto za 1 godz.

 

W przypadku wynajmu długoterminowego istnieje możliwość negocjacji cen.


Wynajem sali spotkań p.124 (8 foteli i tablica sucho ścieralna) w cenie 20 zł netto za 1 godz. dla podmiotów zewnętrznych.
 
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY  wypełnij i wyślij na adres  recepcja@fungo.com.pl

 

CENNIK OPŁAT ZA WYNAJEM DLA NAJEMCÓW GIP

 

 

MASZ PYTANIE? Napisz: inkubator@fungo.com.pl, zadzwoń: 58 622 60 17; 622 20 52


Partnerzy
Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla
Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013